NAPRAWY GWARANCYJNE
NAPRAWY GWARANCYJNE
Jesteśmy dumni z wytrzymałości naszych wzmocnionych urządzeń. Jako zobowiązanie w stosunku do naszych klientów oferujemy 24 miesięczną gwarancję od daty zakupu na wszystkie urządzenia spełniające warunki wyszczególnione w dokumencie z warunkami gwarancji. Na wszystkie akcesoria udzielamy 6-miesięcznej gwarancji od daty zakupu.
Aby uzyskać dodatkowe informacje, pobierz dokument z warunkami gwarancji dostępny we wszystkich językach.
NAPRAWY
Jeśli masz problem z urządzeniem, możesz skorzystać z jednej z następujących opcji:
- przejrzyj często zadawane pytania, aby samodzielnie naprawić drobne usterki
- skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby spróbować rozwiązać problem zdalnie
- zamów bezpłatny odbiór i naprawę sprzętu, jeśli jest to konieczne. Dział obsługi klienta zajmie się organizacją odbioru sprzętu
Przy kontakcie z działem obsługi klienta, pamiętaj, aby mieć pod ręką numer IMEI.
Zalecamy, aby sprzęt wysyłany był do naprawy w oryginalnym pudełku lub w podobnym opakowaniu ochronnym.
Włóż do opakowania dowód zakupu.
Pamiętaj o utworzeniu kopii zapasowej danych przed wysłaniem urządzenia do naprawy.
Zwykle urządzenia są naprawiane lub wymieniane w przeciągu 5 dni roboczych od dostarczenia do Centrum serwisowego.