POMOC I OBSŁUGA TECHNICZNA
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Moje urządzenie zostało zalane znaną/nieznaną cieczą. Co robić?
- Jeśli do gniazda audio (HPJ) lub portów USB dostanie się płyn inny niż woda, należy go jak najszybciej wypłukać.
- Najpierw obróć urządzenie, aby wypłynęła z niego ciecz, a następnie pozostaw do wyschnięcia. Dopiero gdy urządzenie wyschnie, można próbować podłączyć do niego zestaw słuchawkowy lub kabel USB.
Uwaga: Punkt 2 należy zastosować również w przypadku dostania się wody do urządzenia.
Do czego mogę wykorzystać kupon ViewRanger?
Klienci w Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Holandii, Irlandii Północnej, Kanadzie, Niemczech, Norwegii, Nowej Zelandii, Słowacji, Stanach Zjednoczonych i Szwecji:
Dostępne opcje
1. Pakiety map premium:
• Mapa macierzystego kraju użytkownika, bez ograniczenia czasowego, w skali 1:50 000.
• Mapa dowolnego z poniższych krajów, bez ograniczenia czasowego, w skali 1:50 000: Czechy, Dania, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Irlandia Północna, Kanada, Niemcy, Norwegia, Nowa Zelandia, Słowacja, Stany Zjednoczone lub Szwecja
• Mapa Belgii, Francji lub Wielkiej Brytanii, roczna subskrypcja, w skali 1:50 000.
2. Pakiet punktów kredytowych ViewRanger (1000 punktów)
• Można je wymienić przy zakupie map regionalnych lub małych kafelków map w celu zbudowania niestandardowej mapy w dowolnym z następujących krajów: Australia, Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Irlandia Północna, Kanada, Niemcy, Norwegia, Słowacja, Szwajcaria, Stany Zjednoczone, Szwecja, Wielka Brytania i Włochy.
o Uwaga 1: Dostępność map różni się w zależności od kraju i ceny. Można stosować kombinacje map w skali 1:50 000 i 1:25 000.
o Uwaga 2: Użytkownicy mogą przeznaczać punkty kredytowe również na zakup obszarów z różnych krajów.
3. Subskrypcja usługi ViewRanger Pro (2 lata)
• Alternatywnie użytkownicy mogą wykupić 2-letnią subskrypcję usługi ViewRanger Pro, która powoduje odblokowanie szeregu usług premium w aplikacji. Są to m.in.:
o Korzystanie z technologii rzeczywistości rozszerzonej w trybie offline (Skyline)
o Mapy w trybie offline dostępne na całym świecie (z kilkoma warstwami: mapa terenu, satelitarna, OpenStreetMap, mapy rowerowe, nieba, transportowe)
o Automatyczne wskazówki nawigacyjne i wyznaczanie trasy
o Możliwość drukowania map
Klienci w Belgii, Francji i Wielkiej Brytanii:
Dostępne opcje
1. Pakiety map premium:
• Mapa macierzystego kraju użytkownika, roczna subskrypcja, w skali 1:50 000.
• Mapa jednego z dwóch pozostałych wymienionych krajów, roczna subskrypcja, w skali 1:50 000.
• Mapa dowolnego z poniższych krajów, bez ograniczenia czasowego, w skali 1:50 000: Czechy, Dania, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Irlandia Północna, Kanada, Niemcy, Norwegia, Nowa Zelandia, Słowacja, Stany Zjednoczone lub Szwecja
2. Pakiet punktów kredytowych ViewRanger (1000 punktów)
• Można je wymienić przy zakupie map regionalnych lub małych kafelków map w celu zbudowania niestandardowej mapy w dowolnym z następujących krajów: Australia, Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Irlandia Północna, Kanada, Niemcy, Norwegia, Słowacja, Szwajcaria, Stany Zjednoczone, Szwecja, Wielka Brytania i Włochy.
o Uwaga 1: Dostępność map różni się w zależności od kraju i ceny. Można stosować kombinacje map w skali 1:50 000 i 1:25 000.
o Uwaga 2: Użytkownicy mogą przeznaczać punkty kredytowe również na zakup obszarów z różnych krajów.
3. Subskrypcja usługi ViewRanger Pro (2 lata)
• Alternatywnie użytkownicy mogą wykupić 2-letnią subskrypcję usługi ViewRanger Pro, która powoduje odblokowanie szeregu usług premium w aplikacji. Są to m.in.:
o Korzystanie z technologii rzeczywistości rozszerzonej w trybie offline (Skyline)
o Mapy w trybie offline dostępne na całym świecie (z kilkoma warstwami: mapa terenu, satelitarna, OpenStreetMap, mapy rowerowe, nieba, transportowe)
o Automatyczne wskazówki nawigacyjne i wyznaczanie trasy
o Możliwość drukowania map
Klienci w Australii, Austrii, Grecji, Irlandii, Stanach Zjednoczonych, Szwajcarii i Włoszech:
Dostępne opcje
1. Pakiety map premium:
• Mapa dowolnego z poniższych krajów, bez ograniczenia czasowego, w skali 1:50 000: Czechy, Dania, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Irlandia Północna, Kanada, Niemcy, Norwegia, Nowa Zelandia, Słowacja, Stany Zjednoczone lub Szwecja
• Mapa Belgii, Francji lub Wielkiej Brytanii, roczna subskrypcja, w skali 1:50 000.
2. Pakiet punktów kredytowych ViewRanger (1000 punktów)
• Można je wymienić przy zakupie map regionalnych lub małych kafelków map w celu zbudowania niestandardowej mapy w kraju macierzystym lub dowolnym z następujących krajów: Australia, Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Irlandia Północna, Kanada, Niemcy, Norwegia, Słowacja, Szwajcaria, Stany Zjednoczone, Szwecja, Wielka Brytania i Włochy.
o Uwaga 1: Dostępność map różni się w zależności od kraju i ceny. Można stosować kombinacje map w skali 1:50 000 i 1:25 000.
o Uwaga 2: Użytkownicy mogą przeznaczać punkty kredytowe również na zakup obszarów z różnych krajów.
3. Subskrypcja usługi ViewRanger Pro (2 lata)
• Alternatywnie użytkownicy mogą wykupić 2-letnią subskrypcję usługi ViewRanger Pro, która powoduje odblokowanie szeregu usług premium w aplikacji. Są to m.in.:
o Korzystanie z technologii rzeczywistości rozszerzonej w trybie offline (Skyline)
o Mapy w trybie offline dostępne na całym świecie (z kilkoma warstwami: mapa terenu, satelitarna, OpenStreetMap, mapy rowerowe, nieba, transportowe)
o Automatyczne wskazówki nawigacyjne i wyznaczanie trasy
o Możliwość drukowania map
Klienci we wszystkich pozostałych krajach:
Dostępne opcje
1. Pakiety map premium:
• Mapa dowolnego z poniższych krajów, bez ograniczenia czasowego, w skali 1:50 000: Czechy, Dania, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Irlandia Północna, Kanada, Niemcy, Norwegia, Nowa Zelandia, Słowacja, Stany Zjednoczone lub Szwecja
• Mapa Belgii, Francji lub Wielkiej Brytanii, roczna subskrypcja, w skali 1:50 000.
2. Pakiet punktów kredytowych ViewRanger (1000 punktów)
• Można je wymienić przy zakupie map regionalnych lub małych kafelków map w celu zbudowania niestandardowej mapy w dowolnym z następujących krajów: Australia, Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Irlandia Północna, Kanada, Niemcy, Norwegia, Słowacja, Szwajcaria, Stany Zjednoczone, Szwecja, Wielka Brytania i Włochy.
o Uwaga 1: Dostępność map różni się w zależności od kraju i ceny. Można stosować kombinacje map w skali 1:50 000 i 1:25 000.
o Uwaga 2: Użytkownicy mogą przeznaczać punkty kredytowe również na zakup obszarów z różnych krajów.
3. Subskrypcja usługi ViewRanger Pro (2 lata)
• Alternatywnie użytkownicy mogą wykupić 2-letnią subskrypcję usługi ViewRanger Pro, która powoduje odblokowanie szeregu usług premium w aplikacji. Są to m.in.:
o Korzystanie z technologii rzeczywistości rozszerzonej w trybie offline (Skyline)
o Mapy w trybie offline dostępne na całym świecie (z kilkoma warstwami: mapa terenu, satelitarna, OpenStreetMap, mapy rowerowe, nieba, transportowe)
o Automatyczne wskazówki nawigacyjne i wyznaczanie trasy
o Możliwość drukowania map
Co należy zrobić w przypadku, gdy na ekranie głównym wyświetlany jest komunikat „Tylko połączenia alarmowe”?
- Komunikat jest wyświetlany w przypadku problemów z kartą SIM
- Ponadto jeśli jesteś w obszarze nie objętym usługami Twojego operatora sieci komórkowej
Jakich rozmiarów kartę SD można używać w urządzeniu?
- Urządzenie obsługuje karty SDXC. Class 10/Ultra high speed
- Wielkość do 128 GB
Jak skopiować kontakty z karty SIM na urządzenie?
- Przejdź do menu „Kontatky” i wybierz ustawienia
- Wybierz opcję „Importuj/eksportuj”, następnie „Importuj z karty USIM”
- Zaznacz kontakty, które chcesz zaimportować lub wybierz wszystkie
- Następnie naciśnij „OK”
Jak rozwiązać problem ze słabą jakością dźwięku?
Istnieje kilka czynników, które mogą wpływać na jakość dźwięku urządzenia, na przykład:
- Jeśli telefon został zanurzony w wodzie, konieczne jest wysuszenie mikrofonu i głośnika, aby działały normalnie
- Jeśli połączenie przychodzące zostało przekierowane na dużą odległość i jest kierowane przez wiele elementów infrastruktury telekomunikacyjnej
- Problemy techniczne spowodowane przez producentów telefonów, związane z oprogramowaniem lub ze sprzętem
- Otoczenie, w którym urządzenie jest używane, szczególnie w przypadku hałasu w tle, zwykle w ruchliwym środowisku miejskim lub w dużych centrach handlowych i na lotniskach
Wszyscy producenci telefonów muszą projektować sprzęt tak, aby spełniał rygorystyczne standardy ustanawiane przez organizacje takie jak Unia Europejska. Standardy kładą nacisk na bezpieczeństwo, aby długotrwałe użytkowanie nie powodowało problemów ze słyszeniem.
Wszystkie produkty Land Rover spełniają te standardy bezpieczeństwa i są oznaczone znakiem CE, co oznacza zgodność ze standardami oraz to, że poziomy dźwięku są w bezpiecznych granicach.
Co należy zrobić, jeżeli urządzenie wyświetla komunikat „Usługa niedostępna”?
- Ten komunikat może się pojawić, jeśli jesteś w obszarze nieobsługiwanym przez operatora sieci lub jeśli zasięg jest słaby, na przykład w obszarze zamkniętym
- Komunikat o braku usługi będzie wyświetlany na ekranie do czasu rozwiązania problemu (zwykle przez przeniesienie do obszaru, w którym występuje zasięg)
- Jeśli problem utrzymuje się w obszarze, o którym wiesz, że jest w nim dobry zasięg, skontaktuj się z operatorem komórkowym, aby sprawdzić, czy nie ma ograniczenia usługi lub karty SIM
Co oznacza komunikat „Proszę włożyć kartę SIM”?
- Upewnij się, że karta SIM została prawidłowo włożona
WAŻNA UWAGA — nie umieszczaj karty SD w gnieździe karty SIM. Można w ten sposób uszkodzić styki czytnika karty SIM i nie będzie możliwy odczyt karty. Urządzenie będzie musiała zostać zwrócone do serwisu.
- Jeśli karta jest prawidłowo zainstalowana, a komunikat jest nadal wyświetlany, wyczyść styki karty SIM za pomocą suchej szmatki
- Jeśli numer nadal nie jest rozpoznawany, skontaktuj się z operatorem sieci, aby sprawdzić, czy karta SIM jest aktywna oraz czy należy zastosować się do dodatkowych instrukcji
Co należy zrobić w przypadku problemów z połączeniami?
- Słaba jakość połączeń: sprawdź, czy głośność urządzenia jest ustawiona na odpowiednim poziomie
- W przypadku gdy urządzenie jest używane w obszarach o słabym sygnale, np. w pobliżu wysokich budynków lub w piwnicach jakość połączenia może ulec pogorszeniu
- Gdy urządzenie jest używane w porze największej intensywności połączeń, np. w godzinach szczytu, niepowodzenie połączenia może być spowodowane przeciążeniem sieci
- Czas gotowości jest skrócony, czas gotowości jest związany z ustawieniami sieci, może to oznaczać, że telefon jest używany w obszarze o słabym sygnale
Jeśli sygnał jest słaby, telefon będzie próbował nawiązać połączenie, wyszukując sygnał stacji bazowej, a akumulator szybciej się rozładuje, co skróci czas gotowości
Co należy zrobić w przypadku, gdy wyświetlany jest komunikat „Wprowadź kod PUK”?
- Po trzech kolejnych nieudanych próbach wprowadzenia kodu PIN karty SIM kod PIN zostanie zablokowany i pojawi się żądanie wprowadzenia kodu PUK
- Przed wprowadzeniem kodu PUK upewnij się, że dysponujesz prawidłowym kodem, dostarczonym przez operatora
- Po nieudanej próbie wprowadzenie kodu PUK, karta SIM zostanie trwale wyłączona
- Gdy karta SIM zostanie trwale wyłączona, należy zakupić nową kartę SIM
Jak upewnić się, że w trybie „Nie przeszkadzać” będzie słychać budzik?
- Należy ustawić powiadomienia priorytetowe. Można to zrobić w menu Ustawienia, wybierając opcje dźwięków, następnie opcję Nie przeszkadzać
- Wybierz opcję Zezwól tylko na priorytetowe
- Tutaj dla ustawienia Zezwól tylko na priorytetowe, wybierz opcję Alarmy, wydarzenia i przypomnienia. Będziesz mieć pewność, że alarm zostanie włączony o ustawionej godzinie.
- Ponadto możesz otrzymywać określone połączenia lub wiadomości, jeśli uaktywnisz to ustawienie, przejdziesz do opcji „Połączenia/wiadomości od” i wybierzesz kontakty z listy
Jak włączyć/wyłączyć raport dostarczenia lub odczytać raport wiadomości?
- Uruchom aplikację Messaging
- W aplikacji uruchom menu Ustawienia
- Przewiń do sekcji „Wiadomości tekstowe (SMS)”
- Zaznacz lub odznacz opcję „Raporty doręczenia”, aby włączyć/wyłączyć raporty doręczenia wiadomości SMS.
Uwaga: raporty przeczytania wiadomości nie są dostępne dla wiadomości SMS
- Przewiń do sekcji „Wiadomości multimedialne (MMS)”
- Zaznacz lub odznacz opcję „Raporty przeczytania” i „Raporty doręczenia”, aby włączyć/wyłączyć raporty przeczytania i doręczenia wiadomości MMS.
Jak mogę zresetować urządzenie, jeśli ekran jest ciemny?
Urządzenie wyposażono we wbudowaną baterię, do której dostęp może uzyskać tylko autoryzowany personel.
- Aby zresetować urządzenie, jednocześnie naciskaj przyciski zasilania i zwiększania głośności przez 10 – 12 sekund.
- Urządzenia wyłączy się, a następnie automatycznie uruchomi ponownie
- Urządzenie uruchomi się i będzie działać i ładować się w normalny sposób
Jak wykonać zrzut ekranu w urządzeniu?
- Przejdź do ekranu, którego zrzut chcesz wykonać
- Gdy będziesz na odpowiednim ekranie, naciskaj przyciski zasilania i zwiększania głośności przez około 2 sekundy
Jak sprawdzić numer IMEI?
- Numer ten można znaleźć na zewnętrznej części pudełka, w którym dostarczono telefon. Jest on częścią etykiety z informacjami o zatwierdzeniach.
- Jeśli numer IMEI jest niedostępny, wpisz na klawiaturze urządzenia #06#. Pojawi się okienko z numerem IMEI urządzenia
- Przejdź do menu ustawień, wybierz opcję Status, następnie informacje o numerze IMEI
Aplikacja została przypadkowo usunięta, jak ją odzyskać?
- Odwiedź sklep Google Play. Po otwarciu upewnij się, że jesteś na głównej stronie sklepu
- Dotknij ikonę ustawień w górnym prawym rogu ekranu
- Wybierz opcję Moje aplikacje i gry
- Dotknij opcję Biblioteka. Wszystkie poprzednio zainstalowane aplikacje będą się tam znajdować
- Wybierz odpowiednią aplikację
Jak włączyć/wyłączyć Bluetooth i połączyć tethering przez Bluetooth?
Uwaga: Tethering przez Bluetooth świadczony jest w ramach pakietu danych dostarczanego przez operatora sieci.
W urządzeniu:
- Przejdź do menu ustawień i wybierz opcję „Włącz”
- Przejdź do menu ustawień i wybierz opcję „Więcej”
- Wybierz opcję „Tethering i przenośny hotspot“
- Wybierz opcję „Tethering Bluetooth“, powróć do poprzedniego ekranu i jeszcze raz powróć do okna ustawień
- Wybierz opcję Bluetooth, aby urządzenie było widoczne dla innych urządzeń
Następne kroki:
- Na komputerze/laptopie wyszukaj urządzenia Bluetooth
- Wybierz swoje urządzenie i połącz się z nim
- Po połączeniu urządzenia i pomyślnemu zainstalowaniu sterowników, kliknij urządzenie na liście podłączonych urządzeń. Tethering jest kompletny.
W jaki sposób na tym urządzeniu można włączyć/wyłączyć identyfikację dzwoniącego?
- Przejdź do menu telefonu, wybierz Ustawienie, następnie Konta połączeń, następnie wybierz odpowiednią kartę SIM
- Na tym ekranie przewiń do dołu i wybierz opcję „Ustawienia dodatkowe”
- Na tym ekranie są dwie opcje: „Identyfikacja dzwoniącego” i „Połączenie oczekujące”. Wybierz opcję Identyfikacja dzwoniącego. Pojawi się okienko z trzema opcjami. Wybierz opcję „Ustawienia domyślne operatora”, jeśli wiesz, jakie są ustawienia domyślne i chcesz ich użyć,
- Sprawdź, czy opcja „Ukryj numer” nie jest wybrana, gdyż zapobiegnie ona wyświetlaniu nazwy dzwoniącego na odbiorniku
- Wybierz opcję „Pokaż numer”, aby numer dzwoniącego był wyświetlany na odbiorniku
Jak wykonać reset telefonu do ustawień fabrycznych?
Uwaga: Przed wykonaniem tej czynności, upewnij się, że wykonano kopię zapasową danych i że ta kopia jest bezpieczna.
- Przejdź do menu Ustawienia
- Wybierz opcję „Kopia zapasowa i resetowanie”, następnie „Resetowanie do ustawień fabrycznych”
- Wybierz opcję „Resetuj telefon” i „Usuń wszystko”
- Następnie urządzenie uruchomi się ponownie
Jak utworzyć kopię zapasową na urządzeniu zewnętrznym?
- Podłącz telefon Land Rover Explore do komputera/laptopa za pomocą dołączonego kabla USB
- Na ekranie telefonu Land Rover Explore pojawi się powiadomienie o ładowaniu urządzenia przez USB. Kliknij to powiadomienie.
- Na ekranie ujrzysz kilka opcji. Wybierz opcję transferu plików.
- Na komputerze:
- Przejdź do ekranu początkowego i wybierz opcję Land Rover Explore, wybierz, co chcesz zrobić z tym urządzeniem
- Wybierz pamięć wewnętrzną lub kartę SD
- Wybierz folder i pliki, które chcesz zapisać na komputerze lub przenieść na komputer
- Przenieś pliki do wybranego miejsca na komputerze.
Skąd mogę wiedzieć, czy dostępna jest aktualizacja urządzenia? Jak sprawdzić, czy jest nowsze oprogramowanie?
UWAGA: Jeśli dostępna jest aktualizacja oprogramowania układowego/oprogramowania, do wszystkich urządzeń Land Rover Explore wysyłane są powiadomienia.
Na ekranie głównym pojawi się ikona w obszarze powiadomień. Jeśli pojawi się ta ikona, możesz przeciągnąć panel powiadomień w dół i wybrać ją.
Aby dokonać ręcznej aktualizacji:
- Przejdź do menu Ustawienia
- Przewiń ekran do dołu i wybierz opcję „Informacje o telefonie”
- Wybierz opcję „Aktualizacja systemu”, aby sprawdzić, czy jest dostępna aktualizacja
- Wybierz opcję „Tak”
- Urządzenie sprawdzi stan naładowania baterii, może pojawić się komunikat o konieczności naładowania telefonu
Mam problemy z systemem Windows 10 i telefonem Land Rover Explore. Jak je rozwiązać?
Niedawna aktualizacja systemu Microsoft Windows 10 spowodowała problemy ze sterownikiem MTP.
Sterownik MTP (Media Transfer Protocol — Protokół transferu danych) pomaga użytkownikowi w przesyłaniu danych między systemem Windows, a naszymi urządzeniami.
Aby rozwiązać problem, należy wykonać następujące czynności:
- Przejdź do wyszukiwania w menu Start (lub w Cortanie). Po prostu kliknij ikonę wyszukiwania Cortany na pasku zadań systemu Windows 10 i wpisz „Uruchom”. U góry listy pojawi się polecenie uruchom. Otwórz ten program.
- Wpisz następujący adres: http://www.android.com/filetransfer/
Dlaczego urządzenie nie wykonuje pewnych urządzeń?
Jeśli w czasie użytkowania nie wykonuje połączeń na przykład na numery międzynarodowe, sprawdź, czy opcja Numery wybierania stałego (FDN) jest włączona:
- Przejdź do menu telefonu, wybierz Ustawienie, następnie Konta połączeń i wybierz odpowiednią kartę SIM
- Wybierz opcję Numery wybierania stałego
- Na tym ekranie możesz włączyć/wyłączyć opcję numerów wybierania stałego. W tym celu potrzebny będzie kod PIN2. Na tej stronie możesz też zarządzać listą numerów FDN
Jak rozwiązać problem ze słabą jakością dźwięku po kontakcie telefonu z płynem?
- Jeśli telefon został zanurzony w wodzie, konieczne jest wysuszenie mikrofonu i głośnika, aby działały normalnie
- Umieść urządzenie w miejscu, w którym mikrofon i głośnik mogą wyschnąć
Jak włączyć/wyłączyć podpowiedzi w czasie wpisywania tekstu?
- Przejdź do menu Ustawienia
- Przewiń w dół i wybierz opcję „Język i metody wprowadzania”
- Wybierz klawiaturę i metody wprowadzania, na przykład opcję „Gboard”
- Przewiń w dół, wybierz opcję „Korekta tekstu” i wybierz wymagany poziom korekty
Jak dostosować powiadomienia, dźwięki i wibracje dla wiadomości przychodzących?
- Uruchom aplikację Messaging
- W aplikacji uruchom menu Ustawienia
- Przewiń w dół i wybierz opcję „Powiadomienia”
- Wybierz menu „Wybierz dzwonek”, aby wybrać dźwięk dzwonka
- Zaznacz lub odznacz opcję „Wibracje”, aby włączyć/wyłączyć wibrację dla wiadomości przychodzących.
Jak wyczyścić pamięć podręczną i historię przeglądania?
- Przejdź do menu „Chrom”
- Wybierz menu, następnie opcję „Ustawienia”
- Wybierz opcję „Prywatność”
- U dołu ekranu wybierz komunikat „Wyczyść dane przeglądania”
- Wybierz historię przeglądania, pliki cookie, dane witryn i zapisane obrazy oraz pliki, które chcesz usunąć
]
Jak mogę przesłać dane do innego urządzenia przez Bluetooth (na przykład obraz)?
- Przejdź na przykład do menu Zdjęcia
- Wybierz folder zawierający plik, który chcesz przesłać
- Wybierz obraz, który chcesz przesłać, zaznacz ikonę u góry strony, wybierz opcję Bluetooth
- Wybierz urządzenie, do którego chcesz przesłać obraz i prześlij go
Dlaczego połączenia na to urządzenie są przejmowane przez inne urządzenia?
- Przejdź do menu telefonu, wybierz Ustawienie, następnie Konta połączeń, następnie wybierz odpowiednią kartę SIM
- Na tym ekranie przewiń do dołu i wybierz opcję „Przekazywanie połączeń”
- Sprawdź, czy opcja „Przekieruj wszystkie” jest włączona. Jeśli tak, wyłącz ją. Na tym ekranie są jeszcze trzy opcje: „Przekieruj, gdy zajęte”, „Przekieruj, gdy nieodebrane” oraz „Przekieruj, gdy nieosiągalny”
- Włącz/wyłącz odpowiednią funkcję
Jak sparować z innym urządzeniem Bluetooth?
- Przejdź do menu Ustawienia
- W części ustawień Sieci bezprzewodowej i sieci widoczny jest przycisk Bluetooth
- Wybierz opcję Bluetooth, dotykając ją
- Rozpocznie się „Wyszukiwanie urządzeń”
- Z wyświetlonej listy wybierz urządzenie, z którym chcesz się połączyć
- Potwierdź, czy klucz wyświetlany na urządzeniu i na urządzeniu, które chcesz parować jest taki sam. Następnie wybierz opcję „Paruj”.
NAPRAWY GWARANCYJNE
Przeczytaj więcej o Serwisie napraw gwarancyjnych, łącznie z informacjami o
zakresie gwarancji i naszej bezpłatnej usłudze odbioru sprzętu i naprawy.
W CZYM JESZCZE MOŻEMY POMÓC?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Telefon: +44 844 856 7004
całodobowo/od poniedziałku do piątku
Zadaj pytanie
Odpowiemy w ciągu jednego dnia roboczego
Email:
support@landroverexplore.com
Odpowiemy w ciągu jednego dnia roboczego